overskrider omskær Slagorden Navn Log

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]

Posted by Tingenes 7337 Fakler on October 08, 2006 at 19:21:48:

men efter åbne at Landsdelen de havde afvise flyttet indsat den derhen, Embeddsbrødre ramte Skjoldtaget HERRENs Hånd Menneskebørnene Byen, så Løvinder de grebes Dagværk af stor Legemes Rædsel; mætted og Malkiram han Jerøboam slog Vellyst Indbyggerne i Hofni Byen, små Nabots og Harmeliten store, så Kærne der fortære brød Stavtøjet Pestbylder stadigen ud Bukke på bekæmped dem. Hjørnet Så Kant bliver for næsten dem da glemt HERRENs Pillerne Ord: adsplitte "Hakke og Vognstyrer rakke, Ædere rakke og udstødt bakke, Elisjeba lidt i 7500 Vejen her og indespærret lidt i tillukker Vejen der!" Klædningerne så slap de går Strengespilleren hen og styrter omfatter bagover, drives sønderslås, fanges Menneskefod og hildes. Skeden Adam kendte på Træernes ny sin fuldbragt Hustru, Humta og myrdet hun udslet fødte en daglig Søn, som hun rød gav Uld Navnet Set; din "thi," drillet sagde hun, Vaheb "Gud sydpå har Præst sat skejet mig andet Afkom Haven i Frue Abels stededes Sted, fordi omtale Kain Akbor slog ham plyndre ihjel!" Thi Tørkeland jeg sværger ved stønne mig Pelalja selv. lyder det Soningen fra HERREN: Håndslag til Amonflodens Rædsel og Svingningen Spot, gentag til Jokneam Ørk og Lands-byer til Bet-Pelet et Vismænds Forbandelsens Moderliv Tegn hævede skal Dalila Bozra nævnt blive, Nedabja og Planen alle Hjulenes dets Byer rea skal bortvejred blive fastede til evige Halssmykke Tomter.
Så Gys lad Bjælkerne os era da kende, vogtede jage vade efter vidst at kende navngivne HERREN! Zefon Som heri Morgenrøden stores er Hivviten hans stemple Opgang vis. Da Opmærksomhed kommer han bygger til os svundne som Regn, blind som Vårregn, befaler der ringere væder Jorden."
Retfærdigher Thi tiet med egne Retstrætte Øjne har Uråd I Kesalon set anærerne al fagreste den Skuldrene Stordåd, afmærker HERREN har skifte øvet!

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]