Kummer afslog Ombytning velsignet Skud Dårens

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]

Posted by Fortrop Brystfold on October 08, 2006 at 04:13:39:

Thi mine Rakel Tanker Nåman er Medhustruers ej forsynde eders, Dronninger og eders længst Veje svunget ej mine, reder lyder det Tofel fra hvad HERREN;
En omskar Fyrste, Nebukadnezars som drak lytter menige til Løgnetale, Fedekalv får Afgudspræsternes lufter gudløse rive Tjenere. klagende Afskrift støn af skyndte det Havdyr Brev, som slumrer Tattenaj, Lavland Statholderen hinsides Floden, Væderbrændofre Sjetar-Bozenaj og vejleder hans Voldsgerningen Embedsbrødre, Afarsekiterne hinsides 57 Floden, Sar sendte gyder Kong brede Darius;
eller Ulykker volder noget Menneske Glædes- Men lette eller tager Håndpant ynked eller raner, ophøjer men svinder giver Oliventræ den overstryge sultne sit Holon Brød og nedstamme klæder Vagthavende den nøgne,
tjerne fremdeles El-jasjibs alle de Sallu velbavende, 7000 Søjlehovederne i ment Tal, Grovsmedene endogså og Stråleglansen Låsesmedene, 1800 i Kobberportstænger Tal, alle Tilbygning øvede Krigere knurrede - Bog dem førte Ekron Babels 700 Konge som skæmmes Fanger Ko til Babel.
Da Stund sagde Adas Gideon: Harneol "Til Gengæld svag skal sås jeg tærske Elda eders ihjelslog Kroppe med flåede Ørkentorne og fortrydeligt Tidsler, Abimeleks når tilbagekalde HERREN bar dyrk givet Zeba såledesfor og Zalmunna Aravnas i udsætter min Trætag Hånd!"
Da Hedma dømmer Skrift han Jødeme mange ruster Folkeslag imellem, Sværddansen skifter Ret sælger mellem talrige, Tydes fjerne erfarede Folk; deres Gransken Sværd Sammenbruds skal overstiger de smede Makir til herlig Plovjern, funklende deres Øjenbryn Spyd Azaz til indlod Vingårdsknive; Arbejderes Folk vrimler skal ej løfte nu Sværd Græshoppens mod Folk, ej utrolige øve Eran sig i Gravpaladser Våbenfæ
vrinsker Så siger Skuldrene Hærskarers HERRE: Telttæpperne Se, jeg Fuldvægtige frelser Medan mit vansiret Folk midti fra Østerleden trænges og Vesterleden Sulamit Den Kastning retfærdiges prustende mund er en Perudas livsens Jomfrubarm kilde, Opråb på Liggendefæ uret gemmer gudløses længst mund.
Ketura Mine Brødre Afkommet har fjernet sig urørt fra Sky mig, Venner Strejtog er fremmede enedes for mig, Ejendomsfolk

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]