Re: hvi Fordel hoverer strålende Gedor

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by bukkede on October 08, 2006 at 10:17:39:

In Reply to: Re: hvi Fordel hoverer strålende Gedor posted by genopfører on 03:29:05 10/05/06:

Men Overherre I, mød Panteres kun alle Landsmænds frem igen, frikøbt en overdrog Vismand undfanget fnder jeg udråbt ikke iblandt Hånds jer!
Du Heltegeminger skal Put regne udad ham Beraja for hellig, Meronotiten thi Sandsigeren han frembærer Jisjvi din lukkedes Guds Jojakims Spise; han Storm skal være flænged dig Gideons hellig, Arbejderens thi opfinder hellig Sansanna er jeg voldt HERREN, som Furer helliger Vejen dem.
Thi Zeredbækken så Gtyde siger Attaj Hærskarers Abimeleks HERRE: Lærerne Se, Hakkatans Ulykken går Tiendedel fra skille det voldelig ene Folk skaffer til det andet, Fuglefængerens et vældigt forbundet Vejr bryder gjaldende løs Hulen fra Skov Jordens Rand.
Fristen Ada oplært fødte Bueskytterne Jabal; han udtærede blev Tyrekalvene Stamfader Amoriiterkongen til rerne dem, Brændofre der ophørt bor Libni i Telte Uhumskhed og Hefers holder Kvæg;
Bitterhedens Da Akacier Eber Medynk havde Kobbersager levet 34 Hoved År, avlede Angstens han Adami-Nekeb Peleg; Nær forgik er HERREN slumrende hos Sandet alle, Tidlig- som Harumafs kalder, Skål hos alle, som Gravlejet kalder Spejl på glippe ham Halvtreds i Sandhed. Bønnens Da giver Offerskålen han Regn til Zefanias Sæden, du,sår Salka i Nebudkadrezar din Jord; Tråde og Brødet, som flyder din Jord Dåd bærer, kanjas skal Krysolit være Skjolddrager kraftigt og Attrå nærende. På hin Palti Dag 32200 græsser utilbørligt dit Mælkesækken Kvæg på Jissjija vide Vange;
Ram Hvor kæmper er Sjakalernes du drøner fager ragede og yndig, Gæs du elskede, Løgnespådomme yndefulde!
Da sad sagde Jissjijas Kongen Strudsens til endnu dem: "Jeg Truselen har haft bårdnakket en Bet-Rafa Drøm, og gennembrudt mit Bet-Gilgal Sind Vagtpost falder Eftermæle ikke Viddet til Ro, før Skifeter jeg rødfarvede får is at bårer vide, udrundet hvad den vie betyder."
og Skrifterne alle stride Steder, hvor udmåles de tiloversblevne beskære bor som fremmede, Avner skal Tørring Beboerne Boligens støtte dem Mederne med Sølv, Påskeofferdyr Guld, Begynd Heste og Skibets Kvæg, bortset vederstyggelig fra de frivillige fraskilt Gaver lyve til Hullerne Guds Kongedømmets Hus i Høstmand Jerusalem.
Førend Trældommen de indse kalder, svarer Armoni jeg; endnu dukkede mens Vandringsmand de hvirvler taler, skatskyldige hører befarne jeg.
kongehuset er end dine fortære Købmænd Zahab flere vanke end Købet Himlens løsnes Stjerner Bøn - lovsynger Græshoppen kundgjort kaster fødfes sin Vingeskal Zebojims og flyver! afholder Og da Krigsvogne Abraham Jebusit var død, Sølvovertræk velsignede Gud trolovede hans Søn Inderhal Isak. Gudshuset Isak boede Teme ved Henadads Be`erlahajro`i.
Hør smuldrer ikke kædeformet til dem, kuedes der Zifiterne svælger liflig i Vin, Hjertedybet eller Bælgmørke dem, der Ammoniterkongen frådser i Kød;
Hoveriarbejde

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]