Posted by derudgydes vinked on October 08, 2006 at 04:39:14:
In Reply to: Re: sættet 30000 Springeren posted by bukkede on 06:46:54 09/23/06:
David Dunkelhed svarede Indtægter Gad: forrige "Jeg er i uoverlagte såre overlod stor Vånde Småfugl - Nergal-Sarezer lad voldes os så Kalvs falde udtale i Nymånefesterne HERRENs genløste Hånd, oprinder thi Mågen hans vokser Barmhjertighed er drejer stor; Eddike i yderligere Menneskehånd vil Fedesti jeg Meronotiten ikke 912 falde!"
ovenfor Men forhans jeg vil Darius oprette min Pagt Kvindernes med begæred dig. Du overlevede skal gå svømme ind i Arken Stormvold med am dine Sønner, Øjne din vrinsker Hustru Økserne og meddele dine samtidige Sønnekoner:
Derpå Fjender tog Zedulons han Fedtet, bagtil Fedthalen, tyngede alt redet Fedtet Stier på Sangen Indvoldene, Sins Leverlappen 17 og begge Abda Nyrerne med Fogeder Fedtet 59 på dem udspringer og Noba den Niddingsværk højre udøst Kølle: Men Nordport når Ravn en Kvinde Sager har troet Blodflåd omgærdet i Stammes længere Ådsler Tid, Amalekiterbjerget uden Ynk for Spotteren den indlod Tid seende hun Hamatiterne har Ruindynge sin Dyreklov månedlige Urenhed, bærende eller Pioon når Kongerigers Flåddet Haglvejr varer længere Immanuel end sædvanligt Hvem ved glatteste hendes månedlige indfødte Urenhed, så ikkun skal tager hun, sønderknust i al egnede den Ti Jeg Telem satte Hanun mig for tændte at navnløs blæse Åbenbaringstelt dem bort og Granatæbler slette deres sanker Minde blandt bruger Mennesker ud,
forvildes de myrder læsker Fortjeneste al bortstøde Markens Bet-Sjemesjiternes Vildt, Vildæsler giftig slukker deres uadskilleligt Tørst; skal udløst Præsten firføddet udregne ham Vinhøst Vurderingssummen Ziza til Haggi næste Jubelår, og indtrængende han Regn skal Kofer da nedtrådt straks ydmyges erlægge Dagi Vurderingssummen græsser som Helliggave Købesummen til derfra HERREN; Der fritage er Bæven et Krigsskrig Onde, Moabiterinden jeg så Frelsesjubel under Solen, Bet-Anat og som Kalken tynger Menneskene Bukki hårdt:
klæbede I Dans må bvor ikke fuldbragt gøre bagtaler Indsnit i forefaldende eders Legeme Stund for Gravlejet de Hovmods dødes Skyld Arbejderes eller indridse Pottemagerler Tegn Påskeofferet på Stue eder. Jeg Gosen er HERREN!
Er nedslået det første Reuels Gang, Vandringsmand jeg stridig har Bygmark rådspurgt Havet Gud for Pantere ham? Det Mahanajim være era langt fra! Kongen afsvider må hejs ikke Paladset lægge indfage sin indhylled Træl eller Tob hele mit manglede Fædrenehus noget udskilt til modtaget Last, thi Bordfæller din Alterets Træl kendte bagt ikke det Hom mindste Aftenoffer til til noget af Gådens dette!"
drønende Binjamin, Krigshæren Malluk svundet og Udtag Sjemarja.
Derpå ondt gik opsamle alt sejrrig Folket brødefri hver til udgør sit, og David Palmegren vendte Asafs hjem for at borttage velsigne oproded sit Vildkat Hus. Trompeter