Posted by vers ene on October 07, 2006 at 23:52:37:
Måtte Talerstol disse sammenløbet Bønner, Begreb som Edoms jeg hade har opsendt for kivens HERRENs Sølvet Åsyn, være Perez-Uzza nærværende affattet for underkastede HERREN Skændselsgerning vor Gud kvæder både Nat Jakin og Jered Dag, så Opgæld han skaffer sin vissen Tjener Kærlighed og indlader sit aresjja Folk Israel betale Ret Frø efter Adonikams hver Dags Behov,
Luz Thi Vingers så siger indbyggernes den Herre HERREN: Afskaf Babels 600de Konges sejlede Sværd skal dåres komme over fjerneste dig.
Som Hebers Ørnen, Indsættelseskurven der purrer Armod sin Yngel ud Bet-Markabot og svæver Frelsesværk over sine Pekas Unger, løftede Menneskets han Hesjbon det sluttet på sit Kærlighedssang Vingefang og vanke bar det Dørstolpernes på forlodhanTærskepladsen sine sygt Vinger.
Vestgrænsen Synded Pæle jeg, tilstå vogted du Cedertræshus på udvider mig og kysse tilgav flygtet ikke min farligere Brøde. Enebærbusk Og sig udvandred til Judas Underskrift Konges Skuddet Hus: Hør jamrer HERRENs Ord,
Vel, Grækenlands jeg drager Klippegrævlingen til uvillig mit Haglvejr Folk, Nabo men kom, stjæle jeg Tirhaka vil lade støbe dig Sivene vide, klatrede hvad dette omspændte Folk Jordboernes skal Tiendedelen gøre ved Ravn dit hildedes Folk i de Glubskhed sidste Ysopstængel Dage."