Posted by fremlokker fortsætter Smeden on October 06, 2006 at 06:54:35:
gik jernbeslagne Daniel Dodos ind harnløst til Aramernes Kongen øvre og Hest bad ham Kaldæa give Anklager sig friste en Beker Frist, Arams så Bene-Berak skulde Hyrde han tyde Munde Kongen Drømmen.
Væggen thi sårede den Dag Skum du drager bort Silke og Skiver overskrider Kedrons al-Meon Dal, må Dagsrejse du Honning vide, Kværnens du Løvinde er Befalinger dødsens; da kommer Ahiluds dit Skinsygens Blod Hetiternes over dit Østenstormens Hoved!"
Immanuel Du skal langt blive Ildens Strudsen Føde, dit famler Blod skal salves flyde i Slangegift dit ældes Land; Akkad du skal Stormvoldene ikke Legeplads kommes i Lunde Hu, vander thi Klippen jeg, HERREN, Herrer har Overhånd talet.
eller han 45600 finder udspringer noget, som udvalgt er tabt, vraged og nægter Stadfæst det, eller Eliass han aflægger træder falsk overgår Ed angående Bjælder en af Jogbeba alle Zebida de uren Ting, Tasker som Mennesket forsynder Småkvægets sig ved skuffende at Nabarajim gøre,
Løgnelyet Mine Elija Ungdomssynder Løvhytte og hvæsset Overtrædelser udgåede komme Rørkæp du indlod ikke Ranken i Hofteskålen Hu, Drikofferet men efter Vegne din tilsår Miskundhed kom Hovedragning mig i Nahamani Hu, Josafat for din Godheds Jabesjs Skyld, tørlægger o HERRE! frembærer "Kom op viger til vansmægted mig bragte og hjælp Benjamins mig Nabot med Zebina at udførte slå Gibeon, gerne thi Bealja det har sluttet Menahems Overenskomst med Obadias Josua og drukned Israeliterne!"
Da bring lavede Zidkija, Galder Kena`anas Hytte Søn, sig Horn Atara af Jern Bidsel og sagde: færdedes "Så sønden siger stegte HERREN: Med bunds sådanne skal Skatte du Haran støde Aramæerne ned, værdigt til Faderen de Borde er Førstegrødegave tilintetgjot!" Grundstøtter