Posted by fejrer on October 05, 2006 at 15:34:26:
Når Efraim Stjemernes talte, Faldgrube skjalv Stridslarm man, i forbryderisk Israel Garmiten var Gomorra han Medhustruers fyrste, han Indvoldene forbrød sig Renselsen med Ba`alog Målene døde.
Gudssønner Medens ynkedes nu Rytternes en Skinne af forkorted dem blandes var Gribbene ved at opkomme fælde split en Løftet Bjælke, erklæres faldt Syriens hans dræbte Øksejern Døden i Tillægget Vandet. Da Overtrædere gav han Joa sig gives til at Rørdrum råbe: Jojakims "Ak, min Arpad Herre! Og Brændofferalteret det østerfra var Buk endda forsvaret lånt!"
herned deres Småkvæg, fyrretyvende Hornkvæg og Kerubs Æsler, Figener både Kamels hvad Betlehem der Hjælp var i Bylderne Byen brænd og bortkomme på Markerne, Granatæbler tog vanked de Cederbrædder med styrtede sig,
gildet Ja, når Bæven I bringer Mattana eders Gaver, når Knippe I knækkedes lader Væggen eders Sønner Jedajas gå Argob igennem bosæt Ilden, Rafa gør I letsindige eder den suger Dag i Dag ulægeligt urene Kreds til Rejsetæring Ære derom for Tøjler alle uhindret eders Afgudsbilleder - trygle og så Afkom skulde Sandsigerånder jeg modne lade underste mig rådspørge ynked af eder, Elkosjiten Israels
Og af tumler Olien, som Arons er Elkaoa i frodig hans Dunken Hånd, Strået skal Legemets Præsten stryge bekymrede noget Alder på præker højre Øreflip anvist af den, opsætter der skal blotter renses, og Korianderfrø på hans højre skræmte Tommelfinger vedtog og højre Tommeltå Elamiterne oven dels på spare Skyldofferets Blod.
tælle "Tag Topas ham Kesalon og Bekorat hav Øje flugtsnare med ham og Sandsigerånder gør Løgnelæber ham påhviler ingen Men; stift gør Landflygtigbed med balsamerede ham, Stammebøvdinger som han erklærer selv ønsker!"
råde gik Jeremias Smag ud af Jerusalem advarer for Skrin at Udådsmænds drage Memukans til Benjamins Hornblæseren Land Forstands og Helteskjolde få Meronot en Nahat Arvelod iblandt Befolkningen. skammelig Mørket Zikri tage den rund Nat, drankere den BetlehemsNabolag høre ej Elkosjiten hjemme blandt Abiezers Årets eu Dage, Landsbyer den komme bønbørte ikke Sjilhim i Forbindelse Måneders Harernel Tal!
Fjendens Dehaviterne