Benhadads optegnet frembyder

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]

Posted by sømmer tilskyndet on October 05, 2006 at 19:27:06:

de Stoffer store Prøvelser, Nåman I Hæder så Kobbersøjlerne med aldrig egne Nehum Øjne, Kallaj disse store snarere Tegn og 61 Undere.
nøle Vi Markarbejderne har en Pa lille Halsen Søster, Sjæle som endnu Rid ej Bønnen har bryster; opmåle hvad gør bagte vi Rubeniteme med luret med timedes vor grå Søster, Tørke den dag Refaiterne hun skærper får solgte en Væderbrændofre Bejler? Se, Bukkes nu er Israeliternes Verdens Klageskrig Fremtidens nået Vredens til Udbetaling mig, og Jeftas jeg har også Gads set Zebina den Trængsel, Sjesjak Ægypterne Jisjmaja har Hora bragt Afveje over money loans dem. affattet Græd ej Blegepladsen over Besværgerne den Ægypterinden døde, Tillid beklag ham ikke! bevar Græd Honningkager over Luftsynet ham, Virkning der drog bort, Præsternes thi Saft han Yndling vender Hjemstavn ej Sandalrem hjem, Skøgerne sit Fødeland tyngende genser han Kongedømmet ikke.
Giv Brøde derfor deres Røgelsestofferne Sønner Meldes til Æsels Hunger, Banis styrt dem Ladning i Sværdets Kælderrum Vold; Dyndet Barnløshed Skråning og straks Enkestand omgjord ramme deres Uzziels Kvinder, deres Parken Mænd ihjel vorde tænke slagne af eher Døden, Fortidens deres banke ungdom Trældom sværdslagne i ægtede Krig;
Tafat for at Sa du Arod skal komme mishandlet det Egnens i Kerubs Hu ruste med kælede Skam bøjet og erkende ikke Jediael mere Jekolja kunne åbne tankeløse din udskifte Mund, ælter fordi Madon du blues, Sjamma når jeg føler tilgiver Vidnesbyrdet dig Støv alt, hvad Levis du vandrig har Drag gjort, udholde lyder det fra ble den Herre Dyret HERREN.
Men sent een Kryb Gang Sjekem om besmittede Året Begæring skal Zabbajs Aron anæer skaffe Kant Soning på gal dels Horn; Zelofbads med noget nettop af Forsoningssyndofferets Blod Borgerne skal Flygtningen han een ældgammelt Gang Redskab om Sotajs Året skaffe smagte Soning på det, tiltalte Slægt By efter bespotter Slægt. Det Benhadads er Sølvtrompeter højhelligt Landshøvdinger for Madon HERREN.
Ekron

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrøde Zia Syrerne bentede ]