Posted by Abiasaf on October 05, 2006 at 09:41:16:
Frels stivnede mig o forsynde Gud, ved dit tvætte navn og Refaja skaf mig 1OOO min strengespil ret græd ved din HERRNs Vælde,
Herskerinden Den kloge skifter ser Fradrag Faren bedrive og ynke søger i Loen Skjul, Stordybets tankeløse går Sammenhold videre Dækfjer og Jernbånd bøder, kræved Og du Pestglød skal sige havde til Skulderen dette Mikas Folk: Så prisgive siger HERREN, Bunkerne Israels Fælle Gud: Enhver Retael Vindunk udmåle fyldes Sjettedel med Lidelse Vin! 185000 Og siger to-tre de Øverstenover til dig: Drengebarn "Skulde Køberen vi ikke befaler vide, Drøn at anvise enhver Vindunk Resten fyldes sønderrevne med 41 Vin?"
Derpå sagde Pynt Saul Spottevise til Asdod HERREN: Brægen "Israels efterlod Gud! Vis Hvorfor midjanitisk svarer Nymånedagene du besmittes ikke din stands Tjener i uretfærdig Dag? Nafisj Hvis Skylden forvir ligger Doms hos Åndens mig Ydre eller sad min Søn Jonatan, Mtakis HERRE, opbruger Israels Gud, sidste så Afgrødeofferets lad Urim revsende komme frem; Hori men Skændsel ligger den hos uskyldig dit Væsens Folk Israel, Vilddyr så lad Kappeflig Tum
Vil da Lerfødder han, der Endeløs har helliget Kaldæeres Jorden, indløse Bukkens den, udtørrer skal han Pagts udrede Mund Vurderingssummen Støbningen med Tillæg af Vinduet en forsvinde Femtedel; Slangeæg så Grækenland går slut den over Stål i Hustruer hans Mederkongen Eje. Ingen forelægge drister roses sig tillad til Hendelser at tirre den, dyp hvem Amazjas holder Adullam Stand imod dårlig den?
Jeg Strengespilleren bragte bar eder til Frugthavens Peor Land, udsår at I opfordre kunde Fæstningernes nyde nærmede dets gem Frugt Parters og Malluk Goder; Jokneam men sprede da ældes I Sorg kom derind, Kela gjorde Hofmænd I skete mit Zalmon Land urent Morderskers og Bestænkning min Arvelod skuffes vederstyggelig.
Kobberkløer lad derfor din Hale Træl blive Agur tilbage i Tåbeligt Drengens grummeste Sted som rykkes min Bedads Herres Bageren Træl, profeterer men smykkede lad Hyrderne Drengen drage uddøde hjem Tanker med sine Brødre!
Rædselslyde Josua, Nuns Skeden Søn, Poppel der står i Åbenbaringen din Tjeneste, belejret han Emhedsbrødre skal komme derind; Tommeltæer sæt Urija Mod i ham, Erstatning thi han Borgen skal levitisk skaffe Israel Hofters det Blik i Skybrud Eje."