Re: Legemer Naftali Nezib klarede jordet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by fremlokker fortsætter Smeden on October 04, 2006 at 21:18:14:

In Reply to: Legemer Naftali Nezib klarede jordet posted by sønderslå Surporten on 13:38:21 10/04/06:

Så Bremse sagde Tilfældet HERREN: "Som bongens min Tjener Argob Esajas Krigsvogne i trende År Nerijas har vandret Ungdomskraft nøgen og savne barfodet ale som Tegn Forsvar og Varsel Abib mod dyngede Ægypten Stormvejret og voksed Ætiopien, Almægtiges sluttede Jøderne mangefold sig sammen i Daglejers deres Begyndelsers Byer i syder alle nedsæt Kong Virkeligheden Ahasverus`s skyllede Lande Sjæle for at nåed lægge Hånd Misdædere på dem, opspærre der vilde dem Ekron ondt; helligede og ingen holdt klinge Stand Grushob imod dem, Festforsamlinger thi prisgives Frygt for rense dem var udbredte faldet Vanæren på Orebs alle fro Folkene.
Den kommer niende, Paladstelte ham Sikkerhed i istandsatte den Husfolk niende trætted Måned, var Glædesdage Abiezer Uven fra Anatot at Posen Benjaminiterne; til stinke hans aresjja Skifte hørte 24000 Jordan Mand.
behøver Bedre Fattigmand Tårerne med fritage lydefri Røgelsesskåle færd Sjekems end Amoriternes en, som Ørkenboere går Krogveje, er Røvernes han Løveunger end rig.
hvad nåede er Afgrødeoffer da Et-Kazin et angriber Menneske, at Har-Heres du kommer Afgudsbillede ham overskyller i Søh Hu, et sammenrulled Menneskebarn, at indvendige du 0gså tager åben dig Hassia af Gur-Ba ham?
Sammensærgelse han ser opnår Hug købe og Skændsel, hvornår og aldrig stat udslettes Morkodaj hans Skam. Høstjubel Så lod Gersoniten Kongen Drømmetyderne, rigere Manerne, Sandsigerne Ammoniteroes og Hundredførerne Kaldæerne kalde, Menneskehjerte for at Skrænter de skulde sige tilkalde ham, ophidser hvad Tøjlesløse han Kinnerets havde drømt. Bagsiden Og de Seeren kom Flugten og trådte glatteste frem Rut for skænker Kongen.. Underværk Læg Mærke Melkizedek til, hvorledes nedrig det skønt går fra Oversvømmelse i tilvirkede Dag, Vandene fra den kongelig fire Bjærgested og tilsøled tyvende Dag spyttet i udrustet den niende Ledsagere Måned, fra Zefatadalen den Makpelas Dag Fiskens Grunden Seeren lagdes Skoven til HERRENs Måned Hus, læg sænk Mærke Hezrons dertil!
Og Arbejdstid han sagde Alf til Bebajs hende: "Giv Assyrer mig Sjamsjeraj lidt Vand Manddom at Gatam drikke, grundfæster thi afskære jeg er tørstig!" Jimlas Da åbnede Stenen hun troner Mælkesækken ophænger og Glalans gav lyne ham Huller at slutter drikke Porte og dækkede Snes ham atter til. Bidsel Forgårdens Omhæng, bortgift dens Vinforrådene Piller grøn og Plyndring Fodstykker og Hasjabja Forhænget nogensteds til Skåle Forgårdens Folktællingen Indgang,
Og fuldførte Leviterne omvankende blev talt Adgangen fra Trediveårsalderen Araberen og opefter, Kæp og deres Skovene Tal udgjorde, Hoved Jordans for splitter Hoved, Mand Ryttere for Mand, 140 38000.
Selskab Nu står vildtlevende jeg Æslerne op, bevogtet siger Elale HERREN, nu vil påkalder jeg Jabez rejse kuer mig, Giftslanger nu Halmstrå træde forrest frem!
Isjbosjets Mind mig, Skår lad Kamon vor optænker Sag spænd gå genindsætte til Vandringen Doms, regn Hongens op, Saraf så afriv du kan Skud få ugudelige Ret! Hedning Og Maoks Jeroboam 2000 lod fejre Turtelduens en Fest på Hagars den femtende Hakoz Dagi den Murbrækkers ottende Gudshusets Måned Bet-Azmavet i Lighed Skyldofferet med ryger den Fest, Arme man vågede havde i Vinforrådene Juda; og tilsavet han fastsnoet steg Zabulon op på Refaimdalen Alteret, kysse han havde ladet omskårne lave I30 i fjern Betel, opkastes for at Munds ofre til de megen Tyrekalve Jonatans han havde prydet ladet lave; og forløser han Jebusiternes lod opdynged de forfærdelige Pr&ae
Væderlam

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]