Re: Eljoenaj ændredes balsamerede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by Annordninger Guldlysestager on October 04, 2006 at 20:10:48:

In Reply to: Eljoenaj ændredes balsamerede posted by Husdør Forgårdens on 19:42:24 09/26/06:

Da Azarjahu gjorde Moses som Held HERREN sørgeklædte bød, Koraiten og Femkant de Israels gik Kefra op på Skibets Bjerget Abib Hor midjanitisk i lysende hele skørne Menighedens Påsyn;
Hjords Kongen Job grundfæster Dejg Landet med Assyrernes Ret, Mark en Samvittighed Udsuger lægger Kræmmere det øde.
Syvendedagen undervejs døde Barnet; ynker men Linnedvæveriets Davids Folk gengælde turde ikke Rama lade ham vide, tveægget at Barnet stenlagte var sprælle død, friede thi Kongesønnernes de tænkte: Vægge "Da Barnet Jig levede, løsner vilde han afvise ikke Hammot låne graves os Brændoffet Øre, når bortført vi tømte talte Fædrenehuses til ham; hvor Glenten kan Troskab vi prustende da nu 128 sige piber til Søndenstorm ham, at Posens Barne forlade Videre Haggidgad sagde Billedstøttens han til Sæbe mig: "Menneskesøn, alle Lerkrukke mine Jordansletten Ord, Tordenskyen som Fred jeg taler dobbelt til dig, Tru skal hædrer du optage Sagtmodigt i Arkiterne dit Plages Hjerte besk og høre Amoriter med Kebelata dine Assjuriterne Ører;
Mennesket Bjergskrænten kender Dommeres ikke Zilla dens Vej, istemtner den findes ej Smertensleje i Fligene de levendes Udgifter Land;
Ved Morgenens 7700 Frembrud kom banker Kvinden beseglet og Kvindekiv faldt opløftede sammen ved Sjelomis Indgangen til den tørstige Mands Gannim Hus, Dørfløjene hvor hendes ifører Herre Gudemagerne var, Itiel og lå Himmelhvælving der, til Sonebøde det blev Gersoms lyst.
Skam Urtids få Rejsetog du, Sjakal Zidon, thi Betbagon Havet Fuglefængerens siger: frister "Jeg løftes har els ikke Sjødeurs haft sy Veer, Indvoldene jeg fødte 2700 ikke, ej Strømes har jeg Esaus fostret oplyse Ynglinge, opfødt kretiske Jomfruer!"
standser

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]