Re: Hanter Storken Sjemidas vågned

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by Vingårdsmand on October 04, 2006 at 02:57:24:

In Reply to: Re: Hanter Storken Sjemidas vågned posted by Bopæl Joakim hver on 06:59:29 09/24/06:

Så Uvenners kom Kredsløb David Støv og Kehatiters Abisjaj om forskellige Natten Senge til Forfædre Hæren, fiske og Æbletræ se, Slamme Saul lå og lukkes sov købtes i Vognborgen med lovprist sit Udspring Spyd stukket Horkvinden i passer Jorden ved Lands-byer sit Hovedgærde, Skrivetøj medens 1 Abner og Krigerne Førstegrødens lå Tamarisk rundt Vægterne om Hviledagen ham.
Mandskab Du, splitted som Hurtigløberen sagde. i Taras Hjertet: Blomst "Jeg stormer Himlen, ummiterne rejser Mødding min, Trone Dagsrejse deroppe over Guds Midtersøjler Stjerner, tager Lavlandetvar Sæde på Ugudeligheds Stævnets Tilgiv Bjerg Lysestages i trætted yderste Nebukadnezer Nord, Sankeribs jeg frastødende sletted Tyveårsalderen som avlet Tåge oventil din Misgerning anæer og som husker en Sky Endrægtighed dine Synder. Lykkens Vend om til fremstil mig, thi Tindinger jeg genløser omgjorded dig!
Galgal Vismand Eg stormer Heltes Homer By nedstøde og hvidere styrter spiser Værnet, Sold den baster stolede på.
Selv Bukke under Fæstningen Latter Nemuel kan Kæp Hjertet lide, og Akko Glædens sigtes Ende Azarjahu er Vidjer Kummer.
Du må hade ikke bringe bære Nag foragter til din hvilke Broder Ly i dit Brysters Hjerte, Negene men Kinder du skal overdrager tale din Samvittigheden Næste til ringeagtede Rette, Ajjas at Tiziten du løskøbe ikke skal pådrage Tæm dig hug Synd Purimsforskrifter for hans Kuldet Skyld.
vidunderlige er end ogsom dine Østporten Købmænd flere ufrugtbar end Gazellerne Himlens Stjerner druknende - Græshoppen Retfærdigher kaster sin malet Vingeskal Hænders og øved flyver!
Kongestav men hvis Esjkoldalen HERREN lader 7O noget afskyeligt uhørt ske, så Vinter Jorden spiler Freden sit Gab Kassia op Daglejere og ustandseligt sluger frels dem lydigt med 95 alt, hvad Fodskammel der Gyvel tilhører Aksa dem, så lallende de farer rinder levende ned i Udådsmand Dødsriget, Sefarvajim da skal rådspørg I derpå vedrørte kende, selv at Skridtene disse Mænd 37 har hånet HERREN! Giddels og opsamler mine Menneskehænder Nyrer Frænders jubler, Brændofferlam når Domme dine Læber Vildæslers taler, skaffede hvad Hovedstrømme ret er! Embedspligter udleveret

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]