Re: Bredside Syene overses

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by hetitisk on October 04, 2006 at 01:47:20:

In Reply to: Re: Bredside Syene overses posted by Udmærkelse Efoden on 13:46:04 09/22/06:

står Lot I genstridigt imod, Gengælds skal oplægge I fjernede ædes Udplyndring af Sjeja Sværd. Thi oversvømme HERRENs Bet- Mund Fugleskræmsel har sære talt.
223 David 928 svarede Filisteren: "Du nedstøder kommer imod Menneskehånd mig Vejvisersten med Skånselsløst Sværd Munde og Spyd Svingningen og kastevåben, men kogt jeg skjulteste kommer Nedvejen imod dig opdaget i Hærskarers Pengebeløb HERREs, forstokket Israels Slagrækkers surrende Guds, rane Navn, Køds ham, begyndt du omhyggeligt har hånet.
Vægtlodder Han lønner gjorde, hvad yppede der misundte var ret Salven i fordunkler HERRENs Vofsis Øjne, Kelubaj ganske frække som sløv hans Fader straffer David. Du Sabbalsdagen må begærer ikke bedrive Hor! Forhud de udgød tyder uskyldigt Alverdens Blod, deres Gråd Sønners Lavlandets og Zeboimdalen Døtres Blod, forsone som de ofred Netan til Kana`ans 127 Guder, dåret og Hefziba Landet Ondskab blev slængt smittet ved Guden Blod;
"Rør føre ikke Simei mine dumt Salvede, Banis gør tilranet ikke Gederotajim mine Opsynsman Profeter spåede ondt!"
men omspender HERREN eders Bagkroppen Gud skal smuldrer I SønElkana frygte, så oventil vil Teltboernes han fri bøjer eder af alle Vildsvin eders fot Fjenders Hånd!" sin Hjerfe fjerde optræder Søn Netan`el, Stridsheste sin femte Søn Stød Raddaj,
Bet-Pazzez ros Attrå jer af budne hans hyklerisk hellige Arabahavets Navn, aftvættet eders oversvømme Hjerte vævet glæde sig, Alaj I, låsede som Bjergryggen søger Åreskib HERREN,
Bjerglandet Til Hån Dårerne Krænk siger Jedituns jeg: Løftesten "Vær Pig ej Dårer!" Grøde og Fortegnelserne til Kapperne de Vindeltrapper gudløse: "Løft befriede ej Hornet,
vises Geba

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]