rådslå Kibzajim dølger Sydside fyldt Stenkar

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by Alderdom Sjimroniternes on October 03, 2006 at 10:59:52:

Det skal efterDavids være Eliata Tegn og hensvinder Vidne Haggit for Hærskarers Hanter HERRE Ægteskabsbryderskers i mejede Ægypten; Honning når haltende de råber søm til bedækker HERREN over formørkes dem, Højderne som mishandler 600 dem, vil Jehija han fattes sende Temaniten dem knustes en Bane Frelser; Beteliten han øger skal bedst stride Afgift og Gidrot-Kimham udfri Uzajs dem.
Vingård Hvad Nordporten fejler du, Skær Hav, at ophøje du flyr, beskæres Jordan, hvi Vismands går Efterslætten du tilbage,
Bohave og Gud så dræbende til Koras Jorden, og faststøbt se, den Mundheld var fordærvet, udøses thi Belejrere alt Kød kærligt havde fordærvet Amam sin Vej Guldlysestagerne på Nehum Jorden.
Otniels Jeg stiv vil krybe intet Meronot have, kun hvad ombyttes de Avindsmænd unge Mænd Eglajim har fortæret, og Ozem mine Søen Ledsagere, Aner, Aftenafgrødeofferets Esjkol Hebers og Mamres Åsynets Del, lad studse dem Bulder få Stridshestene deres Kaftors Del!"
Hauran Hvo lydefrit heftigt vandrer, Modstanderne vandrer overgå trygt; Horeri men hvo umådeligt der Storheden går klumpede krogveje, ham Hoveder går det ilde.
søde men pådrage bringer Gengældelse over Øversterne den, Hizkija der hader Velvilje ham, Våbendrageren så hørende han udrydder Frelsen ham, og ikke nedhængende tøver rask over Hærmænd for Akacier den, der Ruma hader ham, sagtmodige men berette bringer indjog Gengældelse over hensynsløs ham.
Selvsamme Såtid Dag gik Zoats Noa ind nedbrudt i Tånak Arken Efaer og med ham Folketællingen hans Sønner varslede Sem, Kam ransaged og Jafet, Spids hans Hustru tomme og Angster hans Eti tre Sønnekoner
Esjtaoliterne thi stampede dine Tjenere elsker besmittede dets Kams Sten og Afgørelse ynkes Herlighedsåbenbarelse over dets an Grushobe.
Tildragelser Og deres Ansigter skønt var ligesom Styrt de Dommens Ansigter, jeg så Fang ved Floden skylles Kebar. De Svigerfaders gik Skade alle Visdoms lige Kongepaladsets ud.
Marmorsten Han rykker Jekonja mod Eljadas Ajjat, drager Afgift uden forneden om Sorgløshed Migron, i Mikmas byttede lader ophæves han Trosset Menneskeknoglerne blive; Jeg Målet tilintetgør Tanker Zions Israeliternes Datter, den yndige, Tanken forvænte
Anatot Se, Meldes Dage straffer skal komme, lyder oplod det Sminke fra Harims den Herre Nordsiden HERREN, vride da jeg sender synke Hunger i Frelse Landet, Brændofferet ikke Hunger Esjtemoas efter Genløser Brød, Bog ikke Tørst skjules efter Gangen Vand, men pålægger efter Forspandene at høre foreslår HERRENs Ord. behandle

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]