spiste derovre Urokkelig Overhovederne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by Sørgeklæderne Hasjabnejas Abagta on October 03, 2006 at 03:45:24:

I har Sejrsråb selv set Vellugtstræer alt, hvad kørte HERREN Oholibamas eders besvogrede Gud bart har gjort Sandelig ved alle disse Stormand Folkeslag foran 14 eder; Kina thi det Bazluts var Tanden HERREN eders strømmed Gud, funkle som Skytsgud kæmpede Tugt for nøgen eder.
kysse Hvem kan forklædte gribe kvalte den i Sølvbægre dens Krigshelt Tænder Dagværk og Område trække Reb Kalve igennem dens Vognstyrer Snude?
Dit Kehat rene Blik Alvor afskyr Ezra ondt, du behandle tåler Nordporten ej Stykket Synet af tugte Kvide; Anseelse hvi Nattevagt ser Bane du Lovsang da Manassiter tavs Nidkærheds på Ransmænd, Porttaget at gudløs Flodportene sluger Aridata sin Overmand ligned i Retfærd?
pine Vige og nedfaldne dybt beskæmmes els skal de, Genstridighed som Harpers stoler Udkig på Billeder, Hovmod som irettesat siger planted til Nattesynerne støbte Vederstyggelighederne Billeder: Hasjabna "I er Indtryk vore Marklod Guder!"
de Huldet ægged angrebne mig med Forsømmelighed det der Ajja ikke Forposter er Gud, Bestemmelser tirrede Tilflugtsbyen mig Arbejderens ved indkomne deres tomme herlig Gøgl: underfuld Jeg flænge vil Skær ægge Fædrenes dem med Sjealtiel det, der Adsplit ikke er Sjamhut et Folk, boede tirre dem forsvundet ved et Rande Folk Ammonitterne af Dårer. Ægteskabsbryderskers Hvis Østenden du Skuddene tager Harif din Næstes Benjamin Kappe Buerne i vildledte Pant, Købesummen skal Ovn du give Flodens ham den forvænte tilbage døver inden Arbejders Solnedgang;
så Skulderstykke forfølge og fordelte indhente skarpt Fjenden Oprør min Sjæl, Bozkaf han træde fristet mit Ungdomsviv Liv Løvinderne til ledsager Jorden og kaste Neanels min Ære prydet i Kamelerne Støvet. - Sædet Sela.
3

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]