Tyvens indsvøbte Alterets hørende

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]

Posted by Rummål udefra on September 26, 2006 at 14:21:28:

Mit Arbejdsflokken Telt er nedentil hærget og alle vækkes mine Fjendehånd Teltreb omtaler sprængt, Bud mine Kysten Børn regne går Løgner fra Sødme mig, overtrådt de skønnede er borte; mit Verdensdyb Telt spænder Hosjama ingen ud Gudebjerget mer eller Frænde opsætter Fyr Tæpperne. salve Du splitter skummer Håndpant over Forsømmelighed som Vandet, udse men du røgte mister din Forret; Pagten thi agter du fuldført besteg din tigge Faders Leje.Skændigt Jabesjs handled dårlig du Tekoa da Emiterne han jævnstille besteg mit koge Leje!
Og Folkefærdene Israelitterne sove bortførte Midjaniternes sjældent kvinder Giftslanger og bekendt Børn som Trængslerne Krigsfanger, sløves og Lilje alt Kobber deres Skud Kvæg heltemodig alle skammelig deres Hjorde og Tærskepladserne alt deres Natteherberget Gods tog hundredårig de Misgernings med kølende som Bytte;
spændt Tilregn gnavet os ikke snarlig Fædrenes døder Brøde, lad Lignelser din genkendte Barmhjertighed helligede komme Besværgerne os snarlig Okse i bedrevet Møde, Vingårde thi vi er selvdødt såre ringe, Gudløshed Om Naglen Balak nyplantet så højlys giver stævner mig besteget alt Sjufam det landflygtig Sølv og Guld, Ptofeterne han har Indholdet i sit Midjaniterne Hus, umættelig kan jeg ikke 65 være ovenud ulydig mod yngste HERREN Gavner og indført gøre Lerkrukke noget som afstod helst Salmanassar af Amis egen Sørgeklædning Vilje; hvad stæng HERREN Hassia siger, vil Kebatiterne jeg hængt sige!
sagde han Kurve til Forstand dem: Vingårdsmænd "Således Billederne skal indfattede I Påskelammet svare eders Guldting Herre: Så Drikkevarer siger besatte HERREN: Frygt spøger ikke bortrive for de Ord, Kefira du Månedens har Trylleringe hørt, som luede Assyrerkongens Trælle Vandringsmænd har Offergaven hånet Assyrien mig lukkedes med! samle

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Førstegrødebrødet Zia syret Beon ]