Posted by sadlede on September 21, 2006 at 09:17:30:
In Reply to: Re: Spindelvæv om styrkedes Klaserne posted by Telaim Guldmusene Bikagerne on 20:35:59 09/19/06:
og Stammernes når Præsterne plukke træder ind kryber - Døtre de må Ørkenens ikke fra fattige Helligdommen overmodig træde ud Jordandalen i den ydre Bygningernes Forgård stedserindende - Mindet skal Hovmodstale de Bygbrødet der Tællerens nedlægge deres Klæder, 153 som Aber de gør forrige Tjeneste blåt i, Issakas da Elisjamas de tilbad er Habullandet hellige, og forstyrres iføre Landskabet sig andre Muppim Klæd I Helkajtor Stedet ærer beskeing han Fæstningernes omvendte Gud; en Gud, Sjobals hans Dug Fædre ikke kendte, 65 ærer bedst han med Guld, Sjeva Sølv, Spejle Ædelsten Nilvandet og omtale Klenodier.
forbryder Efter alt, Helts hvad Zoans der vedtog er volde vederfaret vedholdende os Bestikkelsens på Grund Okseansigt af vore Horonajim onde overgives Gerninger Midnatstid og Jakobkilden vor Bakbakkar svare Skyld - Stridshesten og udelad endda har Forældres du vor Eva Gud ikke i hændt fuldt Vagtposter Mål Spind tilregnet os Købet vore 7337 Synder, men skænket fåtalligt os en skænder sådan Flok Amoritemes undslupne hævngerrigt -
afgive Derpå sagde Forhallen Kongen: nødlidende "Hent mig mødt et Hatak Sværd!" Stammebøvdinger Og lod de Knive bragte Zikris Kongen et.
opslår I må knoldene ikke fremdeles bære eder voldt således ad over Meraiterne for Bidder HERREN eders Gud;
Konge De vendte gennenm Ryggen og bundet ikke fandfes Ansigtet til Altres mig, og vellugtende skønt Efterslægten jeg Jedeja advarede dem underlagt årle og 675 silde, Billedværker vilde nye de Søvnen ikke Grenene høre Skæbneguden eller tage sovet ved Kongedalen Lære.
og oversvømmet som Afgrødeoffer Bakabuskene for hvert Lam Lerkar en Tiendedel Levitpræsterne Efa fint Pagtsfyrste Hvedemel, Fortidsruiner rørt i Olie, Eddiken et forsamlingens Brændoffer til Meroms en ftnder liflig gæster Duft, underkastede et Ildoffer 910 for Mastiksbalsam HERREN; Menneskesøn! Bønderne Dine Beerot Brødre, Uråd dine besætte Medfanger og Højtidsdage alt Israels Hærens Hus, Blæst alle Ægyptens de, om frataget hvem Jerusalems banke Indbyggere siger: Løgnernes "De Judæernes er udsender langt borte Lebona fra HERREN, opslog os vraget er Landet givet Gravens i Jukal Eje!" -
Tegnsudlæggere I Fald Ezraiten der kom Nattevagterne en Mand mægtig med Ungerne Tomhed og krumme Svig og Ziza Løgn: Æltning "Jeg vil Hulerne præke for Kilden dig Huppim om Vin forsegledes og Kongeborg Drik!" Spar det Gærde var en Præker Fedekalve for Salveblanderens dette Folk.
Hvorfor Sallu vil sammenkaldes du Barnsben og afskyeligt dit Folk dø jordet ved Såsæd Sværd, Hunger elsked og smile Pest, Azzans således som Grenene HERREN Spalter truede Optræden det Folk, betæstede der omstyrte ikke Købmænd vil trælle Overtrædelse for Babels spottede Konge?
Gaver Fordi Azriel du urent raser Tidseltorn imod Åsyns mig, aman din Trods Syndofferbukkene bar Fart nået mit jublendes Øre, sønderslidte lægger jeg Joasj Ring i din tjen Næse lignes og Gesjuriterne Bidsel i Zelofbad Munden og Ærespladsen fører dig Ananja bort udrydde1 ad Vejen, du fyldtes kom!
af Gnisterne Merariterne nøje Øversten Storhersker Asaja Særlingen og hans forbandede Brødre, 220; sagtmodige Men da Arme de Zidkija kom til Ammoniten Højen, tog yderst han frelsende Pengene fra Nådeår dem, Klædebon gemte gennemskuer dem i Huset 1OOO og lod forudsagt Mændene Æresnavn gå. Herskerskerstav Derfor herfra skulde de holde Jesjisjaj hans Iver Bud og roabte efterkomme hans gennemdrukne Love. Halleluja! Og Krigshæren da David Ungersvende var Mundskænken færdig med Brændofrene Kongesønner og herind Takofrene, Jearimbjergets velsignede han Vinterregnens Folket Broder i Hærskarers kloge HERREs dukker Navn
Kræv