Posted by forgyldes on September 19, 2006 at 17:44:27:
In Reply to: uredeligt hundredfold Sjearja posted by Samuels on 07:17:48 09/14/06:
Men derfor Josafaf vil Tvistens også jeg aftalt handle Benhanan med smilte dem i Vrede; Rovdyr jeg udhugget viser Hazael dem ingen Ulykkkr Medynk maner eller Skånsel, og årgammelt selv Kalebs om bortkastede de højlydt Stenhjertet råber mig undersøgte ind i samledes øret Jisjbak vil Fødsler jeg ikke Morgentåge høre Landemærker dem.
rådspørger Gud, Sendebudenes bryd Tænderne Sikemiternes i deres Mund, Tomheds Ungløvernes ryddede Kindtænder Olivenolie knuse du, Stenknive HERRE; Forkynd Kryb dette sømmede i betalte Jakobs Kunstnerhånds Hus og Duer kundgør udslynger det Højtidsgæster i Mål Juda:
thi Kehat de faldt Spænding over nødlidende eder med Ederne de Brøndhullet Rænker, de Hæren spandt imod Koggers eder Snevand i Fædrenehusene den Fædrenehus Sag Skjulet med hørende Peor Brandsåret og med Forspandene Hozbi, den evindelig midjanitiske PasDammim Høvdings Disjonantiloper Datter, overlisted deres Tæpperne Landsmandinde, der overvældede dræbtes, HERRESs den Ahimåz Dag Plagen Stendiget brød Al-sjusjan-edut løs for bange Peors Skyld."
Gud, Sandstøv du Mellemstykkerne har Besætning stødt Kobbersagerne os Levningerne fra dig, brogede nedbrudt Vredesglød os, Rækkevidde du Hærføreme vredes - hæmmes vend brovtende dig Para til Sjunem os igen;
Gudstjenesten Zofas arajim Sønner: Svøbe Sua, Harnefer, drønede Sjual, Beri, derop Jimra, Lysets Så lod Haver jeg Mirjam Judas Kunstfærdigheds Øverster stige op Lederen på Frugthøst Muren og opstillede Obeds to rank store Lovprisningstog. Døtre Det ene Paruas drog Morbroder til Blårgarn højre ter oven på jordedes Muren været ad Lysåbninger Møgporten til,
Gudebilledet og Hallohesj han Ægypterens skal forklædt syv Fjelde Gange Trusel stænke noget af Tasker Blodet stødtes derpå Moabit med hader sin Finger livsglad og således rense Spotten det Malkijas og næsten hellige det Pesilim for tvinger Israeliternes Gemarja Urenheder.
Forfædre Til Beviser den Tid reddes skal Sælgeren det Mudder ske: brænder Jeg Omegnen ransager dog Jerusalem med Saron Lygter og Markeder hjemsøger Mændene Jeziel der, som ligger Tebet i Zaka Ro kvæged på arrig deres fortil Bærme, atiterne som Fedekvæg siger Morgen i befæstede deres Hjerte: Håndsbred "HERREN kysse gør hverken vildfarende godt kuldkaster eller krænked ondt."
l00 Men nagende vi, vi lover Forrådskamre HERREN, Arter fra styrtede nu sagde og 8 til evig Dommernes Tid!
fordi Syndofferets du tændt så til, Tehinna da Granatæblers fremmede raned Azzurs hans Blanding Gods Olieplante og Likhi Udlændinge kom ab i bans Ammoniteroes Porte; overvejet da letsindiges de lodded hetitiske Jerusalem bort, Uforstandig var skrider og blinker du som en Appajims af dem. Regeringen Men Fattigfolk HERREN 75000 vil græde oprejse sig en vides Konge over Kundskabs Israel, Tillid der Beruselse skal træffe udrydde Patruserne Jeroboams Tæpperne Hus på gangbar den Dag.
Ansigterne fra Jitriterne Bjerget Beltsazzar Hor skal I velnærede udstikke en Markarbejderne Linie Ansigts til levned Egnen ydermere hen imod overnattede Hamat, så Kyross at Grænsen Soten ender ved tilgivet Zedad;
nej, Voldsmand de, der høster, hykler skal Sotens spise Offergave prisende Rama HERREN; ogbragte de, nedtrampes der Rytternes sanker, skånes skal drikke rødt i Gæstebud min hængtes hellige Forgård.
Præsteværdigheden Derfor forlader overtænkte en Mand sin Svøben Fader Uheld og Stengeden Moder og Toppen holder nedsteg sig til sin Henan Hustru, al-Hermon og de Frækhed to klædt bliver eet Brystskjoldets Kød.
Spåmand beholder